Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisko:
Oczekujemy:
• Wykształcenia wyższego: kierunki ekonomiczne, administracyjne lub marketing i zarządzenie,
• Doświadczenia w obsłudze klienta i administracji sprzedażowej,
• Bardzo dobrej organizacji własnej pracy,
• Bardzo dobrej obsługi pakietu MS Office - szczególnie Excel na poziomie średnio zaawansowanym,
• Dużej komunikatywności i umiejętności podtrzymywania dobrej relacji z klientem,
• Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Zadania na tym stanowisku:
• Stała i ścisła współpraca z przedstawicielem handlowym,
• Wstępna weryfikacja/research potencjalnych klientów w bazie oraz w innych źródłach,
• Kompleksowa posprzedażowa obsługa klienta,
•Koordynacja statusu/przebiegu zamówienia,
•Kontakt z działem logistyki oraz z klientem w celu informowania o przebiegu zamówieniu.
Oferujemy:
• Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Stałe i stabilne zatrudnienie na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
• Umowę o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premie co kwartał,
• Benefity: prywatna opieka medyczna, kursy językowe, platforma e-learningowa, karnet sportowy i ubezpieczenie grupowe,
• Pracę z dogodnym dojazdem - tuż obok stacji PKP Gołąbki.