specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Capgemini posiada ponad 300 biur w 40 krajach i jest największą firmą doradczą w Europie. Capgemini Infrastructure Services to trzy lokalizacje w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zatrudniamy ponad 2000 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.
Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Nr. ref.: Praca/CSA/Fr/KTW
Zadania:
Kontakt z klientami zagranicznymi
Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera
Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
Dobra znajomość języka angielskiego
Umiejętność pracy w grupie
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
Atrakcyjny program szkoleń
Motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych
Prywatna opieka medyczna
Dodatkowe ubezpieczenie na życie
Dodatkowe benefity w systemie kafateryjnym
Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;