O nas
Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.
Oddział Capgemini Infrastructure Services jest jednym z nawiększych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. IS osiągnęło wielki sukces i intensywnie rozwija się od momentu otwarcia pierwszego centrum w Krakowie w 2004 roku. W 2006 otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.
Opis stanowiska
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią
- Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów
- Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
- Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
- Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami
- Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność pracy w grupie
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Sprawdź, co mamy dla Ciebie:
- Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach
- Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
- Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database
- Będziesz pracować w inspirującej atmosferze. Razem pracujemy i razem świętujemy – Projekt Teatr Capgemini, wolontariat pracowniczy, wydarzenia integracyjne, wspólne granie w kosza, siatkę – każdy znajdzie coś dla siebie!
- Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!
- Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!
Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini.
APLIKUJ TERAZ
Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.