Nr ref.: ACEL/GDA/01/2016
Asystent/ka Agencji Celnej
Gdynia
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Mile widziany dyplom agenta celnego,
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, mieniu, obrotowi gospodarczemu, obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub przestępstwo skarbowe,
- Doświadczenie w pracy z dużą ilością dokumentów,
- Systematyczność i umiejętność pracy pod presją czasu zachowując wysokie standardy jakości,
- Mile widziana znajomość angielskiego,
- Prawo jazdy kat. B.
Obowiązki:
- Prace administracyjne związane z przepływem i archiwizacją dokumentów,
- Przyjmowanie, sprawdzanie upoważnień klientów i ich uaktualnianie,
- Kontakt ze służbami celnymi, granicznymi,
- Przekazywanie wszystkich niezbędnych danych do wystawienia faktury dla klienta,
- Kontakt z klientami, których przesyłki są w odprawie celnej,
- Prowadzenie korespondencji dotyczącej działalności Agencji Celnej,
- Archiwizacja rozliczonych dokumentów z Agencji Celnej.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Benefity pozapłacowe,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- Otwarty zespół współpracowników.