Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Zadania:
• Administracyjne wsparcie pracy Członka Zarządu
• Zarządzanie kalendarzem oraz organizacja podróży służbowych
• Przygotowywanie prezentacji, pism i innych dokumentów
• Tłumaczenia z języka angielskiego i na angielski
• Przygotowywanie raportów po spotkaniach
• Dbałość o sprawny przebieg informacji
Wymagania:
• Doświadczenie na analogicznym stanowisku
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. C1
• Dostępność do rozpoczęcia pracy od zaraz
• Wykształcenie wyższe
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Word, Excel)
• Wysoka kultura osobista
• Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej
• Proaktywność oraz umiejętność ustalania priorytetów
• Samodzielność
Oferujemy:
• Pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnym biurowcu zlokalizowanym w centrum Warszawy
• Zatrudnienie w na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres zastępstwa
• Możliwość przedłużenia współpracy na stałe
• Atrakcyjną stawkę godzinową
• Pracę w godzinach biurowych
• Przyjazną atmosferę pracy
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.