Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy doradczej - poszukujemy osób na stanowisko Asystent/ka ds. administracji w dziale Knowledge Management.
Zespół Knowledge Management to zespół sformalizowanych sposobów gromadzenia i wykorzystywania wiedzy dostępnej w organizacji, tworzenie nowej wiedzy oraz zwiększanie jej zrozumienia.
Osoba ta będzie wspierała Managera działu w kwestiach administracyjnych oraz Consultantów w zadaniach merytorycznych.
- zaawansowana znajomość języka angielskiego (w 90% praca w j. angielskim)
- doświadczenie w pracy związanej z koordynacją procesu, projektu lub niewielkiego zespołu
- zdolność do samodzielnej pracy z niezwykłą dbałością o szczegóły
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word , Excel,Outlook oraz PPT)
- umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie
- silne umiejętności organizacyjne i zdolność do wielozadaniowości
- zdolność do efektywnej pracy z własnej inicjatywy, jak i współpracy w ramach globalnego zespołu w środowisku wielokulturowym
- znajomość programu SharePoint będzie dodatkowym atutem
- profesjonalne i dynamiczne środowisko pracy
- po 3 miesięcznym okresie próbnym umowę o pracę na czas nieokreślony
- stabilne warunki zatrudnienia w dobrze zorganizowanej firmie
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej korporacji
- samodzielna i odpowiedzialna praca w młodym i dynamicznym zespole
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych
- admnistracja pracy zespołu odpowiedzialnego za:
analizę prezentacji multimedialnych, publikacji i dokumentów wewnętrznych pod kątem zawartych w nich informacji oraz wprowadzanie modyfikacji - zarządzanie procesem:
kontrola projektów, wysyłanie formularzy, przypomnień, wyników monitorowania oraz danych w bazie - zarządzanie danymi:
organizacja, filtrowanie, publikacja dokumentacji oraz aktualizacja i poprawa rekordów w bazie - szkolenia w zakresie prawidłowwego wykorzystania narzędzi i odpowiedniej wiedzy, dzielenie się wiedzą ekspertów
- moderowanie wielu codziennych aktywności w zespole Knowledge Managment