Ogłoszenie numer: 1545402, z dnia 2017-03-02
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Agencja zatrudnienia numer 412
Asystent/ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 001/ADOK/sty
Opis stanowiska
Zadania na stanowisku:
- Obsługa telefoniczna klientów Banku (Wnioskodawców, Kredytobiorców)
- Obsługa korespondencji z klientami
- Przyjmowanie reklamacji klientów
- Przestrzeganie wewnętrznych regulacji i instrukcji
- Ochronę tajemnic bankowych, danych osobowych i informacji o wynagrodzeniach przed nieuprawnionym dostępem lub nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem
Wymagania
Oczekiwania:
- Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność odpowiedzialność
- Wysoka kultura osobista
- Doświadczenie w pracy w związanej z Obsługą Klienta ( telefoniczna, bezpośrednia)
- Dyspozycyjności od zaraz
- Umiejętności pracy w grupie
- Orientacja na cel i nastawienie na Klienta
Oferujemy
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w branży bankowości
- Pracę na cały etat
- Stałe godziny pracy od 9 do 17
- Zatrudnieniu w oparciu umowy o pracę tymczasową do końca marca 2017 roku
- Miłą atmosferę i środowisko pracy
- Wyngrodzenie w wysokości 20 zł brutto za godzinę pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.