Gi Group jest międzynarodową agencją pracy, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent /ka działu HR
Miejsce pracy: Sosnowiec
Nr ref.: AHR/Sosnowiec
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Administrowanie teczkami czasu pracy i współpracę przy rozliczaniu czasu pracy,
- Archiwizacja dokumentów dotyczących czasu pracy oraz innych dokumentów personalnych,
- Planowanie, organizowanie i dokumentowanie szkoleń,
- Wsparcie dla działu HR w celu jego sprawnego funkcjonowania,
- Planowanie, organizowanie, ocena środków szkoleniowych dla pracowników,
- Współpraca przy sporządzaniu rocznego planu szkoleń,
- Kontrola rachunków/ faktur dot. działu HR,
- Zadania asystenckie w obszarze działu.
Od Kandydatów i Kandydatek wymagamy:
- Wykształcenia wyższego,
- Zainteresowania pracą w wymiarze 1/2 etatu z możliwością dopełnienia
- Umiejętności obsługi komputera,
- Znajomości języka niemieckiego i/ lub angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację,
- Prawa jazdy kat. B,
- Samodzielności, talentu organizacyjnego, komunikatywności, dyskrecji oraz dokładności.
Naszym Pracownikom oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę Tymczasową w wymiarze 1/2 etatu,
- Stabilność zatrudnienia,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz skorzystania z pakietu Multisport.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".