Asystent/ka Działu Obsługi Klienta
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Olewin
Nr Ref.: SPR/030/PEJ
Opis stanowiska
- wsparcie administracyjne pracowników Działu Obsługi Klienta,
- organizacja i bieżąca obsługa zleceń/zamówień,
- zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, archiwizacja dokumentów,
- zapewnienie płynnego przepływu informacji w firmie,
- inne prace biurowe zlecone przez przełożonych.
Wymagania
- Znajomość procesu sprzedaży
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Język angielski na poziomie minimum B2,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - szczególnie Excel,
- Doświadczenie w sprzedaży,
- Znajomość systemu ERP,
- Umiejętność wprowadzania zamówień do systemu.
Oferta
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wiodącej w swojej branży
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- motywujący system wynagradzania
- pakiet benefitów pozapłacowych
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.