Yellow Heads Polska Sp. z o.o. jest firmą doradztwa personalnego działającą od 2002 roku, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie rekrutacji i selekcji kadry menadżerskiej oraz wysokiej klasy specjalistów dla polskich i międzynarodowych firm na terenie całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z wielu branż jak m.in.: FMCG, przemysł, usługi B2B, IT, farmacja, inne. |
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy spożywczej, będącej jednym z czołowych producentów żywności dla dzieci i niemowląt, poszukujemy samodzielnej, dobrze zorganizowanej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko:
Obowiązki:
-
Codzienne wsparcie w pracy Kierownika Działu Marketingu oraz pracowników działu marketingu.
-
Operacyjny udział w pracach działu marketingu w zakresie budowania i prowadzenia skutecznej komunikacji marketingowej.
-
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych, prowadzenie zestawień, wydatków, organizacja spotkań działowych, przygotowywanie tłumaczeń (język niemiecki/polski).
-
Przygotowywanie prezentacji, zestawień, raportów zgodnie z zaleceniami przełożonego.
-
Aktywny udział przy realizacji projektów powiązanych z rozwojem asortymentu.
-
Współpraca z innymi działami firmy, w szczególności: sprzedaży, obsługi klienta, księgowości.
-
Współpraca i cykliczne kontakty z hotelami przy organizacji spotkań działowych.
-
Nadzór nad przygotowaniem, zapasami i dystrybucją materiałów reklamowych w celu zapewnienia ich stałej dostępności.
- Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz bieżącą korespondencją w ramach prowadzonych projektów marketingowych.
Oczekiwania:
-
Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim w dziale marketingu, trade marketingu, handlowym, operacyjnym lub w agencji reklamowej.
-
Wykształcenie wyższe.
-
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego – niezbędna, język angielski będzie dodatkowym atutem.
-
Wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne, umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków.
-
Wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność planowania i realizacji powierzonych zadań.
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu PowerPoint).
-
Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań, rzetelność oraz duża dokładność w wykonywaniu zadań.
-
Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, asertywność.
-
Kreatywność, zorientowanie na realizację celów, umiejętność ustalania priorytetów.
Firma oferuje:
-
Interesującą pracę w stabilnej firmie międzynarodowej.
-
Możliwość pozyskania cennego doświadczenia.
-
Opiekę medyczną oraz niezbędne narzędzia pracy.
-
Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o premię kwartalną (w zależności od oceny pracy).