Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód. Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED. Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej. Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do likwidacji...
Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz nadzór nad ich obiegiem Wspieranie innych pracowników w codziennych zadaniach administracyjnych Obsługa spotkań i konferencji biurowych Osobista i telefoniczna obsługa...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Na rozgrzewkę kilka pytań Posiadasz chęć i entuzjazm do pracy? Jesteś skrupulatny? Cechuje Cię sumienność? Potrafisz pracować w grupie, ale również samodzielnie? Komunikatywność jest Twoją mocną stroną? Sprawdź swój codzienny plan treningowy Przygotowywanie i wysyłka materiałów...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Your responsibilities: managing filing system; updating paperwork, maintaining documents; providing administrative support to ensure the efficient operation of the office; creating, maintaining, and entering information into databases; carrying out administrative duties such as filing, typing,...
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 500 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres obowiązków: Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy i nienaganny stan przestrzeni biurowej; Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich;...
Głównym przedmiotem działalności ITCARD jest obsługa bankomatów, terminali płatniczych POS, kart płatniczych VISA i Master Card oraz obsługa autoryzacji transakcji płatniczych.
ITCARD Centrum Technologii Płatniczych SA jest drugim, największym centrum obsługi i procesingu bankomatów w Polsce.
Do ITCARD należy ogólnopolska sieć bankomatów Planet Cash, sieć terminali płatniczych Planet Pay oraz internetowa galeria handlowa Planet Plus.
IT Card Centrum Technologii Płatniczych SA z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydata na stanowisko:
Asystent/ka w Departamencie Organizacji i HR
Miejsce pracy: Warszawa
OPIS STANOWISKA:
ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, itp.
sporządzanie dokumentacji dla pracowników,
prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
prowadzenie akt osobowych,
archiwizowanie dokumentów,
skanowanie, kopiowanie dokumentów,
inne zadania związane z Departamentem Organizacji i HR zlecane na bieżąco.
WYMAGANIA:
wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe lub w trakcie studiów,
znajomość podstaw prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz regulacji podatkowych dotyczących świadczeń na rzecz pracowników,
dobra znajomość MS Office (głównie Excel),
sumienność i samodzielność w działaniu,
umiejętność szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów,
umiejętność radzenia sobie z presją czasu oraz stresem.
OFERUJEMY:
elastyczny czas pracy (praca na umowę zlecenie),
przyjazną atmosferę pracy,
możliwość zdobycia doświadczenia w Departamencie Organizacji i HR.
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód. Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED. Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej. Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do likwidacji...
Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz nadzór nad ich obiegiem Wspieranie innych pracowników w codziennych zadaniach administracyjnych Obsługa spotkań i konferencji biurowych Osobista i telefoniczna obsługa...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Na rozgrzewkę kilka pytań Posiadasz chęć i entuzjazm do pracy? Jesteś skrupulatny? Cechuje Cię sumienność? Potrafisz pracować w grupie, ale również samodzielnie? Komunikatywność jest Twoją mocną stroną? Sprawdź swój codzienny plan treningowy Przygotowywanie i wysyłka materiałów...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Your responsibilities: managing filing system; updating paperwork, maintaining documents; providing administrative support to ensure the efficient operation of the office; creating, maintaining, and entering information into databases; carrying out administrative duties such as filing, typing,...
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 500 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres obowiązków: Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy i nienaganny stan przestrzeni biurowej; Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich;...