Asystent(ka) Zespołu HR
Miejsce pracy: Warszawa
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Wspieranie zespołu HR w codziennych obowiązkach (prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów, prezentacji oraz raportów)
- Koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów oraz przepływu informacji
- Współpracę z dostawcami w zakresie organizacji pracy biura (zamawianie materiałów biurowych w systemie SAP) oraz ogólną dbałość o sprawne funkcjonowanie biura
- Prowadzenie bieżącej korespondencji (w języku polskim i angielskim)
- Udział w ogólnofirmowych projektach HR
- Wspieranie pracowników jednostki przy organizacji spotkań
- Koordynowanie wydatków jednostki
- Możliwość udziału w projektach/procesach HR
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego
- Minimum 2 letniego doświadczenia na stanowisku asystenckim i/lub office managera
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Doskonałej organizacji pracy, samodzielności i wysokich zdolności interpersonalnych
- Umiejętności budowania dobrych relacji z ludźmi
- Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole
- Pomysłowości, inicjatywy i zaangażowania
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Mile widziana znajomość obsługi systemu SAP
Naszym pracownikom oferujemy: