Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Asystent w dziale Digital Marketing
Job location: Warsaw
Nr ref.: 1-13-45119/PC
Dla naszego Klienta,międzynarodowej kancelarii prawnej, poszukujemy energicznych, zmotywowanych Kandydatów jako asystent w dziale Digital Marketing.
Obowiązki:
Obowiązki:
- Dokonywanie aktualizacji danych z treścią na stronie internetowej firmy i mikrostrony
- Pomoc w kompilacji, uruchomieniu i utrzymaniu mikrostron i blogów za pomocą WordPress
- Formatowanie, optymalizacja i dystrybucja kampanii e-mail marketingu
- Wspieranie realizacji kampanii w mediach społecznościowych, m.in. LinkedIn, Twitter i innych kanałach
- Wykonywanie badań i pomoc przy projektach społecznościowych
- Pomoc w tworzeniu, analizie i interpretacji raportów za pomocą Google Analytics, CRM, e-mail marketingu i mediów społecznościowych oraz platform zarządzania
- Przedstawienie zaleceń co do poprawy systemów departamentu, procesów i procedur biznesowych
- Budowanie silnych relacji z kluczowymi interesariuszami, takich jak Marketing i specjalistów Business Development
- Prowadzenie prezentacji i szkoleń.
Requirements:
Wymagane umiejętności i doświadczenie:
- Min. wykształcenie policealne, najlepiej z obszaru marketingu lub digital marketing
- 1 do 3 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym bądź podobnej roli
- Biegła znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym,plus biegła znajomość jednego z 2 języków obcych (niemiecki, francuski, rosyjski)
- Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania treścią i narzędzi e-mail marketingu (Sitecore, Wordpress)
- Atutem będzie praktyczna znajomość HTML
- Znajomość narzędzi analitycznych, badań i raportów
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel, Outlook, Word)
- Wysoki poziom analitycznego, logicznego myślenia
- Silna identyfikacja problemów i umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność współpracy z innymi oraz równoczesna samodzielność w działaniu
Benefits:
Korzyści:
- Możliwość pracy w prestiżowym, międzynarodowym środowisku
- Indywidualnie dobrany zestaw szkoleń i certyfikacji
- Ambitne, ciekawe zadania
- Nowoczesny biurowiec w centrum Warszawy
- Benefity (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, karty lunchowe).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".