Firma 2x3 S.A. istnieje na rynku od 1996 roku. Z sukcesem zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją wysokiej jakości produktów komunikacji wizualnej z przeznaczeniem dla biura, szkoły, instytucji administracji publicznej, przedsiębiorstw różnych branż, rynku reklamowego, jak również do użytku domowego.
Aktualnie, w związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent w Dziale Obsługi Klienta Zagranicznego
Miejsce pracy: Krzęcin
Osoba obejmująca to stanowisko będzie odpowiedzialna za obsługę zamówień oraz za utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
Do zakresu obowiązków będą należały między innymi:
- Przyjmowanie i realizacja zamówień klientów;
- Realizacja własnych zadań sprzedażowych;
- Budowanie pozytywnych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym;
- Kompletowanie i nadzór nad dokumentacją wywozową;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
W zamian za zaangażowanie i profesjonalizm, oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
- Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office;
- Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Dynamizm, umiejętność pracy pod presją czasu;
- Znajomość języka węgierskiego będzie dodatkowym atutem.