Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Poszukujemy obecnie Kandydatów oraz Kandydatek chętnych do podjęcia pracy na poniższym stanowisku:
Do najważniejszych obowiązków Asystenta należy:
• Zapewnienie funkcjonalności oraz reprezentatywnego wyglądu biura,
• Koordynowanie ciągłości opłacania zobowiązań podatkowych na czas,
• Rejestrowanie przychodzących faktur w systemie bankowym,
• Nadzorowanie komunikacji wewnętrznej oraz terminowej komunikacji z klientami firmy,
• Wspieranie managera sprzedaży w redagowaniu draftów umów,
• Prowadzenie kalendarza firmy,
• Współpraca z zewnętrzną firmą księgową.
Wyślij swoje CV jeżeli spełniasz poniższe oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci Wyższej Szkoły Morskiej lub osoby po specjalizacji: logistyka, sprzedaż i marketing, finanse i rachunkowość itp.),
• Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2/C1,
• Znajomość języka rosyjskiego lub norweskiego będzie dodatkowym atutem,
• Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub przy sprzedaży projektów technicznych,
• Komunikatywność oraz otwartość na nowe wyzwania,
• Zdolność do szybkiego uczenia się oraz podejmowania samodzielnych decyzji.
Co możesz zyskać:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do zdobytego doświadczenia,
• Pracę w pełnym wymiarze godzin (Pon.-Pt. w godzinach 8:00 - 16:00),
• Dogodną lokalizację biura w ścisłym centrum,
• Możliwość codziennego rozwijania umiejętności lingwistycznych.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV w języku polskim oraz angielskim za pomocą przycisku "Aplikuj".