Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej grupy mediowej, poszukujemy najlepszych kandydatek/
kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie spraw organizacyjnych zapewniających sprawne funkcjonowanie biura
-
Dbałość o wysoką jakość obsługi partnerów biznesowych i klientów firmy
-
Organizacja i koordynacja kalendarza spotkań Członka Zarządu – zarządzanie outlookiem
-
Organizacja i nadzór nad sprawnym przebiegiem spotkań biznesowych
-
Przygotowywanie i organizowanie zagranicznych i krajowych delegacji służbowych dla Członka Zarządu
-
Prowadzenie rozmów i korespondencji o charakterze międzynarodowym – tłumaczenia pisemne i ustne
-
Zarządzanie informacją wewnętrzną/zewnętrzną
-
Udzielanie wsparcia administracyjno – organizacyjnego biura
-
Tworzenie i aktualizacja dokumentów oraz baz danych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe
-
Co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku asystentki/asystenta w firmie międzynarodowej
-
Bardzo dobra organizacja pracy
-
Doskonałe umiejętności w pracy wielozadaniowej, podzielność uwagi
-
Własna inicjatywa w działaniu – proaktywne nastawienie do pracy
-
Wysoka kultura osobista, inteligencja emocjonalna i dojrzałość biznesowa
-
Zaangażowanie oraz elastyczność i samodzielność w działaniu
-
Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
-
Biegła znajomości języka angielskiego
-
Biegła znajomość pakietu MS Office
Pracodawca oferuje
-
Dynamiczne, pełne wyzwań środowisko pracy
-
Możliwość zdobywania ciekawego doświadczenia zawodowego oraz rozwój zawodowy
-
Pracę w dużej firmie medialnej z ugruntowaną pozycją na rynku