Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka/Asystent Kierownika Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: AKB/17
ZADANIA:
- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do normy ISO
- dbanie o prawidłowy obieg oraz aktualizację dokumentów w biurze oraz przygotowywanie zamówień (materiały biurowe, eksploatacyjne do urządzeń etc.)
- bieżąca współpraca z administratorem budynku
- koordynowanie działań serwisu informatycznego
- organizacja spotkań z pracownikami / kandydatami
- organizowanie szkoleń dla pracowników (wewnętrznych i zewnętrznych)
- administracyjne wsparcie współpracowników w codziennych zadaniach (wnioski urlopowe, ewidencje pracy, itp.)
- wysyłanie faktur do użytkowników systemów rowerowych
WYMAGANIA:
- doświadczenie w pracy biurowej min. 2 lata,
- doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji pod norm (zarządzanie jakością)
- znajomość w dziedzinie jakości pracy /systemów jakościowych/normalizacji.
- bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego,
- minimum średnie wykształcenie,
- samodzielność w działaniu i zdolności organizacyjne,
- komunikatywność,
- wysoki poziom własnej inicjatywy,
OFERUJEMY:
- możliwość wymiany doświadczeń oraz rozwoju zawodowego,
- interesującą i samodzielną pracę w przyjaznym środowisku,
- niezbędne narzędzia pracy,
- umowa na czas określony na niepełny etat,
- atrakcyjną stawkę godzinową
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".