Ogłoszenie numer: 534551, z dnia 2014-10-30
Klient portalu Praca.pl
Dla naszego Klienta poszukujemy kandydata na stanowisko:
Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa sekretariatu Biura Zarządu i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania
- Ewidencjonowanie i zarządzanie korespondencją firmy oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji
- Organizacja spotkań i podróży służbowych, obsługa gości (w tym zagranicznych)
- Kontakt z klientami firmy i dostawcami
- Wsparcie w bieżących pracach administracyjnych i organizacyjnych
- Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby Zarządu oraz kadry menadżerskiej
- Współpraca z poszczególnymi działami firmy.
Wymagania
- Praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych
- Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych
- Asertywność
- Nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu.
Oferujemy
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.