Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Naszym klientem jest lider w terapii płynowej i żywieniu klinicznym, oferującego szeroką gamę dożylnych leków mających zastosowanie w anestezjologii, onkologii i leczeniu przeciwinfekcyjnym.
Zadania:
• odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie recepcji (przyjmowanie gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej),
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie,
• nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich oraz współpraca z firmami kurierskimi,
• pomoc w organizacji spotkań (przygotowywanie sali konferencyjnych, przyjmowanie gości)
• przygotowywanie rezerwacji: pokoi hotelowych, biletów, taksówek,
• wsparcie działu HR w pracach administracyjnych.
Wymagania:
• bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim ( B2),
• posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej.
• jesteś osobą komunikatywną,
• cechuje Cię bardzo dobra prezencja i wysoka kultura osobista,
• umiejętnie zarządzasz swoim czasem,
• dobrze znasz pakiet Microsoft Office,
• wykonujesz powierzone Ci zadania w sposób rzetelny i sumienny
Oferujemy:
• pracę w dużej międzynarodowej firmie z wysoko rozwiniętą kulturą organizacyjną,
• wynagrodzenie podstawowe + pakiet socjalny, karta lunchowa, opieka medyczna,
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (od poniedziałku do piątku),
• pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem angielskim,
• miejsce pracy - Warszawa - okolice pl. Zawiszy.