InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystentka
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: ASYST/04/2016/GDYNIA
Zadania:
- Wsparcie administracyjne i prowadzenie sekretariatu;
- Przygotowywanie spotkań i wydarzeń, dbanie o plan zajęć i pilnowanie terminów;
- Organizacja podróży służbowych (dokonywanie rezerwacji hoteli, biletów, rozliczanie delegacji);
- Odpowiadanie za prawidłową dokumentację wewnętrzną i zewnętrzną, obsługę korespondencji biznesowej, przygotowywanie tłumaczeń, dekretację i obieg faktur;
- Przygotowanie prezentacji, raportów i zestawień;
- Koordynacja poprawnego utrzymania w systemie SAP danych logistycznych i planistycznych oraz danych podstawowych.
Wymagania:
- Wykształcenia min. średniego (wyższe będzie dodatkowym atutem);
- Min. 2 letniego doświadczenia w pracy asystenckiej;
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- Biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office, znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem);
- Bardzo wysokich umiejętności interpersonalnych;
- Umiejętności planowania i organizacji pracy;
- Samodzielności w działaniu oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
- Praca od poniedziałku do piątku (8h dziennie);
- Pełną wyzwań, ciekawą pracę w międzynarodowej organizacji;
- Możliwość rozwoju zawodowego.