Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Bancassurance Relationship Manager

Nationale-Nederlanden
Warszawa
praca stacjonarna
2509 dni temu
Bancassurance Relationship Manager
Miejsce pracy: Warszawa

  

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
  • pozyskiwanie nowych partnerów bankowych i kompleksowe zarządzanie relacjami biznesowymi,
  • realizacja planów sprzedażowych poprzez inicjowanie kontaktów biznesowych w bankach, ofertowanie i organizowanie akcji wspierających sprzedaż,
  • utrzymywanie długotrwałych relacji z bankami,
  • przygotowywanie dedykowanych ofert dla banków oraz koordynowanie procesu ich wdrożenia,
  • zarządzanie procesami obsługi partnera bankowego wewnątrz organizacji,
  • monitorowanie rynku, rekomendowanie nowych rozwiązań produktowych i procesowych zwiększających konkurencyjność Nationale-Nederlanden.
Od kandydatów oczekujemy:
  • min. 2-letniego doświadczenie na podobnym stanowisku w branży finansowej,
  • wykształcenia wyższego magisterskiego (ekonomia, zarządzanie, ubezpieczenia, bankowość),
  • doświadczenia w budowaniu relacji z partnerami bankowymi,
  • znakomitej znajomości rynku bankowego i bancassurance,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych (doskonała umiejętność  prezentacji),
  • bardzo dobrych umiejętności negocjacyjnych (doświadczenie w kontaktach B2B),
  • dobrej organizacji zadań i czasu pracy,
  • szybkości i efektywności w działaniu,
  • bardzo dobrej znajomości MS Office (Power Point, Excel),
  • znajomości języka angielskiego – mile widziane.
Oferujemy:
  • pracę w przyjaznym środowisku pracy i pełnym pasji zespole,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony,
  • znakomitą lokalizację blisko metra - stacja Centrum Nauki Kopernik,
  • możliwość dopasowania godzin pracy do swoich potrzeb, realizacji krótszych piątków oraz pracy zdalnej,
  • bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, kafeterię benefitów do wyboru- np. karta Multisport, bilety do kina, bony zakupowe).
Administratorem podanych danych osobowych jest Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe SA z siedzibą w Warszawa 00-342, Topiel 12. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...