Ogłoszenie numer: 1092873, z dnia 2016-05-20
Klient portalu Praca.pl
Międzynarodowa firma działająca na rynku instrumentów finansowych, w związku z dynamicznym rozwojem struktur poszukuje kandydata na stanowisko Call Center Manager.
Call Center Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zarządzanie oddziałem Call Center w Warszawie
- Nadzorowanie działalności operacyjnej-kontrola jakości pracy konsultantów - kontrola znajomości skryptów, przestrzegania scenariusza rozmowy, kultury osobistej, innych standardów pracy wyznaczonych przez Firmę
- Szkolenie nowych konsultantów, systematyczny coaching już zatrudnionych osób, bieżące wspieranie konsultantów w pracy, odpowiadanie na wątpliwości, zapewnianie niezbędnych informacji i zasobów
- Aktualizacja skryptów, identyfikacja niezbędnych zmian na podstawie obserwacji wykorzystania skryptów przez konsultantów,
- Sporządzanie raportów, statystyk oraz analiza wyników
- Monitorowanie wiadomości z zakresu rynku finansowego, w szczególności FOREX
- Implementacja innowacyjnych rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży
Wymagania
- Minimum 5 lat doświadczenia, w tym 3 lata doświadczenia w zarządzaniu call center
- Doskonała znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Znajomość technik w zakresie obsługi klienta oraz umiejętności negocjacyjne
- Znajomość technik motywowania personelu i coachingu
- Umiejętność zarządzania pracą zespołu
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu finanse/ rynki kapitałowe
Oferujemy
-
Samodzielność w działaniu
-
Profesjonalne środowisko pracy
-
Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
-
Pakiet świadczeń socjalnych
-
Przyjazną atmosferę pracy w multikulturowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.