Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Call Center Manager

Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
2897 dni temu

Ogłoszenie numer: 1092873, z dnia 2016-05-20

Klient portalu Praca.pl

Międzynarodowa firma działająca na rynku instrumentów finansowych, w związku z dynamicznym rozwojem struktur poszukuje kandydata na stanowisko Call Center Manager.

Call Center Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie oddziałem Call Center w Warszawie
  • Nadzorowanie działalności operacyjnej-kontrola jakości pracy konsultantów - kontrola znajomości skryptów, przestrzegania scenariusza rozmowy, kultury osobistej, innych standardów pracy wyznaczonych przez Firmę
  • Szkolenie nowych konsultantów, systematyczny coaching już zatrudnionych osób, bieżące wspieranie konsultantów w pracy, odpowiadanie na wątpliwości, zapewnianie niezbędnych informacji i zasobów
  • Aktualizacja skryptów, identyfikacja niezbędnych zmian na podstawie obserwacji wykorzystania skryptów przez konsultantów,
  • Sporządzanie raportów, statystyk oraz analiza wyników
  • Monitorowanie wiadomości z zakresu rynku finansowego, w szczególności FOREX
  • Implementacja innowacyjnych rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży

Wymagania

  • Minimum 5 lat doświadczenia, w tym 3 lata doświadczenia w zarządzaniu call center
  • Doskonała znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Znajomość technik w zakresie obsługi klienta oraz umiejętności negocjacyjne
  • Znajomość technik motywowania personelu i coachingu
  • Umiejętność zarządzania pracą zespołu
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu finanse/ rynki kapitałowe

Oferujemy

  • Samodzielność w działaniu

  • Profesjonalne środowisko pracy

  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań

  • Pakiet świadczeń socjalnych

  • Przyjazną atmosferę pracy w multikulturowym środowisku

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...