Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Call Center Manager

Klient portalu Praca.pl
Łódź
praca stacjonarna
3361 dni temu

Ogłoszenie numer: 601064, z dnia 2015-02-04

Klient portalu Praca.pl

Firma działająca w obszarze usług dla sektora finansowego poszukuje osób na stanowisko:

 

Call Center Manager

Miejsce pracy: Łódź

Nr Ref.: CCm

 

Opis stanowiska

  • Codzienne zarządzanie oddziałem Call Center,

  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych budżetów i celów,

  • Nadzorowanie pracy podległych zespołów,

  • Aktywne wspieranie kierowników liniowych w celu podnoszenia jakości oraz efektywności pracy oddziału,

  • Operacyjny kontakt z klientem zlecającym kampanie,

  • Tworzenie raportów, zestawień, analiz.

Miejsce pracy: Łódź

 

Wymagania

  • Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem w Call Center,

  • Solidne doświadczenie poparte sukcesami w prowadzaniu kampanii sprzedażowych,

  • Doświadczenie w projektach finansowych będzie dodatkowym atutem,

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,

  • Wysokie zdolności interpersonalne,

  • Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...