Mars Polska jest częścią międzynarodowej rodzinnej firmy MARS, Inc, obecnej w 74 krajach i generującej obroty powyżej 33 mld USD rocznie. Nasze kultowe marki to m.in.: M&M’s®, Snickers®, Mars®, Milky Way®, Pedigree®, Whiskas®, Uncle Ben’s®.
w segmencie Karmy dla Zwierząt
- Odpowiedzialność za współtworzenie i realizację strategii zarządzania kategorią w segmencie pokarmów dla zwierząt
- Proaktywne prowadzenie projektów zarządzania kategorią w ramach całorocznego cyklu oraz bezpośrednie negocjowanie rekomendowanych rozwiązań z osobami decyzyjnymi po stronie klienta
- Ustalanie i osiąganie celów dystrybucyjnych dla portfolio produktowego
- Tworzenie atrakcyjnej perspektywy dla rozwoju kategorii na podstawie analiz danych rynkowych, klienckich, badań shoppera oraz ekspertyzy
- Zaangażowanie klientów w wizję kategorii oraz budowanie rekomendacji portfolio Mars oraz inicjatyw fizycznej dostępności w oparciu o wizję kategorii
- Dzielenie się ekspertyzą wewnątrz organizacji
- Wykształcenie wyższe
- Ogólna wiedza ekonomiczna i finansowa, dobra znajomość rynku i branży FMCG w szczególności struktury rynku detalicznego w Polsce
- Potwierdzona doświadczeniami wiedza funkcjonalna z obszaru zarządzania kategorią – min. 2-3 lata doświadczenia w obszarze Zarządzania Kategorią lub doświadczenia po stronie klienta (retail)
- Doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientem
- Rozumienie zachowań konsumenta i shoppera, znajomość zagadnień z obszaru fizycznej dostępności produktów
- Umiejętność budowania rekomendacji wraz z prezentowaniem i negocjowanie
- Dążenie do osiągania rezultatów
- Rozwinięte umiejętności analityczne
- Umiejętność pracy w zespole, ze szczególnym naciskiem na zespoły cross-funkcjonalne
- Znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Power Point – poziom zaawansowany)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Nastawienie na rozwój osobisty i zawodowy
Poznaj
Mars Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy częścią rodzinnej firmy Mars, Inc. Nazwa firmy pochodzi od nazwiska założycieli oraz właścicieli firmy - rodziny Mars. Firma działa w sześciu segmentach biznesowych - Czekolady, Produktów dla Zwierząt, Dań Gotowych, Napojów, Symbioscience oraz Segmencie Gum do Żucia i Słodyczy Cukrowych. Portfolio firmy obejmuje szeroką gamę kategorii: słodycze, lody, dania gotowe, przystawki, żywność ekologiczna, napoje, jedzenie dla zwierząt, produkty dla zwierząt oraz, po połączeniu z firmą Wrigley, gumy i produkty cukrowe.