Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: COACH/OCS/2016/7/82
- rozwijanie kompetencji Doradców w zakresie sprzedaży
- aktywne uczestnictwo w życiu sprzedażowym lokalizacji
- monitorowanie, raportowanie i analizowanie efektywności pracy Doradców
- aktywną współpracę z Menadżerami Zespołów Telefonicznych Opiekunów Klientów Biznesowych
- dążenie do własnego rozwoju i zachęcanie do tego innych
- minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/sprzedaży
- praktyczna znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta
- dobra znajomość pakietu MS Office
- znajomość usług, produktów Orange
- doświadczenie i pasja w dzieleniu się wiedzą
- umiejętność przekonywania i orientacja na wynik
- gotowość do podróży służbowych
- zatrudnienie w agencji pracy tymczasowej
- atrakcyjne wynagrodzenie: gwarantowana, terminowa podstawa, dodatkowo premia miesięczna
- niezbędne narzędzia do pracy
- pracę w młodym, dynamicznym Zespole i miłej atmosferze
- możliwość własnego rozwoju