Ogłoszenie numer: 1611442, z dnia 2017-04-27
Klient portalu Praca.pl
Polska firma bukmacherska w fazie dynamicznego rozwoju szuka kreatywnej i entuzjastycznej osoby do zespołu CRM. Na tym stanowisku będziesz mieć okazję pogłębienia swojej wiedzy i umiejętności marketingowych oraz być częścią doświadczonego i prężnego zespołu którego celem jest maksymalizacja zadowolenia klientów z używania naszego produktu zarówno w internecie jak i sieci punktów naziemnych.
CRM Executive
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przygotowywanie, koordynacja, realizacja i monitorowanie kampanii marketingowych CRM
- Aktualizacja i rozwój strony internetowej
- Współpraca z Działem Bukmacherskim, Akwizycyjnym oraz Obsługą Klienta w celu optymalizacji kampanii CRM
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i narzędzi marketingowych
- Cotygodniowe raportowanie wyników działań marketingowych CRM
Wymagania
Kwalifikacje i doświadczenie:
- Wykształcenie wyższe
- Wymagany minimum 1 rok doświadczenia marketingowego w e-commerce
- Doświadczenie związane z marketingiem w branży zakładów sportowych i/lub znajomość narzędzi do wysyłki kampanii CRM będą dodatkowymi atutami
- Podstawowa znajomość polskiego rynku zakładów sportowych
- Mile widziane międzynarodowe doświadczenie (praca i / lub studiowanie za granicą)
Wymagane umiejętności / kompetencje:
- Bardzo dobra organizacja i planowanie pracy oraz dokładność w wykonywaniu zadań
- Język angielski w stopniu biegłym
- Doskonały język polski
- Wymagana zaawansowana wiedza sportowa
- Wymagana podstawowa wiedza techniczna z zakresu e-commerce
- Podstawowa umiejętność edytowania kodu HTML
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Dobre umiejętności analityczne
- Doświadczenie w raportowaniu oraz zaawansowana znajomość Microsoft Excel oraz Office
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.