Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta, oferującego na całym świecie najwyższą jakość usług w dziedzinie handlu papierami wartościowymi oraz ich przetwarzania, a także w zakresie informacji finansowych i obrotu płatniczego poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania:
• wsparcie i obsługa klientów biznesowych francuskich (kontakt telefoniczny i mailowy),
• monitorowanie zgłoszeń użytkowników oraz wsparcie logistyczne klienta,
• zapewnienie najwyższej jakości obsługi dla klienta,
• konfigurowanie i aktualizowanie danych klientów w systemie wewnętrznym,
• wdrażanie nowych produktów i usług,
• przygotowywanie zwrotów pieniędzy, statystyk,
• aktywne uczestnictwo i współpraca w projektach,
• wsparcie techniczne zespołu.
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego,
• doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny,
• bardzo dobra znajomość obsługi Microsoft Office,
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne w pracy z Klientem,
• umiejętności analityczne oraz dobra organizacja pracy,
• chęć doskonalenia swoich kompetencji.
Oferujemy:
• Pracę w dużej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Atrakcyjne warunki finansowe,
• Stabilną i stałą pracę na pełen etat (od poniedziałku do piątku),
• Pracę w międzynarodowym środowisku,
• Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia w innowacyjnej firmie z wieloletnią tradycją i silnym uznaniem,
• Miejsce pracy - Warszawa Centrum.