Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Agent with French

CPL JOBS Sp. z o.o.
Grecja
praca stacjonarna
3462 dni temu
Customer Service Agent with French
Nr ref.: JO-1312-276125grefrMM3520_14

CPL JOBS is a recruitment company focused on permanent, temporary and contract staffing and HR consultancy. We have a dedicated team of trained and experienced consultants who can offer you all personnel services according to your individual requirements. Our goal is to understand your needs and deliver the solution that will most enhance your business. We operate in the IT, Telecom, Finance, Banking, Sales, Marketing, HR and Logistics sectors. Our clients are Blue Chip companies from IT, telecommunications, manufacturing, finance, and FMCG throughout Europe.

 

For our client global corporation,  leader in business, we are looking for Candidates for a position of:

Customer Service Agent with foreign languagesFrench           

Place of work: Greece; Athens

 

Responsibilities:

  • Respond to and record consumer enquiries /questions raised through free phone lines for customers.
  • To ensure client complaints are dealt with and logged in line with the company’s complaints escalation policy.
  • To troubleshoot through the use of open questions, support documents and system training.
  • To ensure all support calls and (when applicable) emails are answered and resolved within the agreed SLAs and logged appropriately.
  • To be able to offer recommendations to common problems or frequently asked questions.
  • To provide a high level of customer service to clients at all times.
  • To have a sound knowledge of all products and services, understanding their use and functionality.
  • Maintain accurate data input of consumer enquiries, questions & feedback on the customer services database.
  • To work effectively as part of a team, developing effective and supportive relationships with colleagues.

Requirements:

  • High School diploma or equivalent
  • Good knowledge of English mandatory
  • fluent knowledge of at least one language: French 

 

Company offers:

  • Attractive compensation package
  • Booking and covering your travel expenses (flight, train, etc.) and a taxi to transfer you from the airport to the hotel.
  • Up to two week’s accommodation in a hotel close to our premises provided by the company.
  • Apartment/ Search!  Help you in order to find an apartment to stay either alone or share one with a colleague.
  • The company also offers Greek lessons, free Real Estate Agency fee & other Benefits.
  • Multilingual Working Environment 
  • Sports (Ski Bus, Soccer League, Basketball, Paddle, Windsurfing, Paintball 
  • Health Week, Breast Cancer Awareness Day, Extra health benefits
  • For Fun Festival contest, Carnival & Christmas parties
  • Athens Classic Marathon
  • Children Initiatives, TP Family program & benefits
  • Team Building Parties & Celebrations
  • Best Innovation/Idea Competition
  • Greek & other languages Lessons (upon availability) 

 

magdalena.morze@cpljobs.pl

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 4061.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 7010256845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych."
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;