Customer Service Executive
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: OSE/076/DJT
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna oraz pisemna (e-mailowa) obsługa Klienta
- Organizowanie przesyłek do Klientów
- Budowanie długofalowej współpracy z Klientami
- Wpisywanie otrzymywanych zamówień do systemu komputerowego
- Wspieranie działu sprzedaży, współpraca z przedstawicielami handlowymi
- Pisanie protokołów, fakturowanie przesyłek
- Bardzo szybkie reagowanie na nagłe sytuacje/zlecenia
- Dbanie o terminowość i zgodność szczegółów dostaw z zamówieniami
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta oraz zamówień - min. rok
- Mile widziana znajomość SAP
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne oraz szybkość w działaniu
Oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- Prywatną opiekę medyczna
- Możliwość rozwoju zawodowego w dużym, międzynarodowym koncernie
- Zdobycie cennego doświadczenia i możliwość wykorzystywania języka angielskiego
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.