Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecnaw 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
The Customer Service department serves all European customers and prospective customers by handling all inquiries and complaints. All inquiries and complaints are handled by telephone, mail, fax or e-mail.
Customer Service Department is responsible for after-sales service issues, technical and product topics and general company related inquiries.
As a Customer Service Representative you are the most important interface between the customer and the organization. You insure that customer concerns and queries are dealt with adequately.
- Very good command of English and German is a must
- Native Polish
- 1 year experience in customer care
- Computer literacy
- Good communication skills
- Can do attitude
- Knowledge of Poland geography
- Working hours: 40 hours a week, shifts including nights and weekends
- Relocation bonus
- First 6 weeks of housing
- Support finding permanent housing
- One month fulltime training (fully paid)