Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: DCCO/2014/10
- analiza konfiguracji kont klientów w CRM w celu identyfikacji nieprawidłowości,
- analizy billingów, archiwum dokumentów oraz korespondencji między Klientami a pracownikami innych działów w celu identyfikacji nieprawidłowości,
- wprowadzanie poprawek do systemów CRM,
- wprowadzanie poprawek do billingów,
- raportowanie wyników pracy.
- Znajomość sposobu konfiguracji klientów/umów w PeopleSoft i Serat,
- Doświadczenie w obsłudze klienta z branży telekomunikacyjnej oraz znajomość regulaminów i usług firm z branży telekomunikacyjnej,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Zdolności analityczne,
- Skrupulatność, dokładność i dobra organizacja pracy własnej.
- Pracę w dużej międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku z branży telekomunikacyjnej,
- Ambitne i pełne wyzwań stanowisko pracy umożliwiające rozwój zawodowy,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Pracę w dynamicznym, pełnym zaangażowania i profesjonalizmu zespole,
- Praca do 31.03.2015 z możliwością przedłużenia współpracy.