Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: DKB/P/09/2014
- informowanie o ofercie firmy, sprzedaż usług i produktów
- odpowiedzialność za grupę klientów biznesowych w zakresie informowania o ofercie, profesjonalnym doradztwie, przedłużania umów
- przyjmowanie zgłoszeń z zakresu płatności, reklamacji i ich rozwiązywanie
- kontakt telefoniczny z klientami w ruchu przychodzącym i wychodzącym
- minimum wykształcenie średnie
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- komunikatywność
- poprawnej polszczyzny i płynności wypowiedzi
- dużej motywacji do pracy
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta/call center
- stała pracę na umowę o pracę ( 0,75 etatu z możliwością dopracowania do całego etatu)
- atrakcyjne szkolenia w ramach pracy
- prace w systemie zmianowym wg grafiku w godz 8-20, od pon do piątku ( sporadycznie praca w soboty)