Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla jednego z Naszych Klientów - firmy z branży home & living - poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowisko:
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i powstaniem pierwszego w Polsce Salonu, znanej w branży home & living marki, poszukujemy Kandydatów, którzy tak samo jak Nasz Klient, cenią sobie jakość i prestiż produktu.
Od kandydatów oczekujemy:
• Doświadczenia w pracy na stanowisku Doradcy Klienta / Sprzedawcy,
• Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. B2),
• Miłej aparycji, otwartości i wysokiej kultury osobistej,
• Umiejętności w wysłuchaniu i udzieleniu porady klientowi,
• Wysokiej motywacji do pracy i proaktywności,
• Doświadczenie w branży home & living będzie dużym atutem.
Zadania na tym stanowisku:
• Aktywne doradztwo klientowi oraz sprzedaż ekskluzywnych produktów z branży home & leaving,
• Profesjonalna obsługa klienta z zachowaniem wysokich standardów firmy,
• Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
• Dbanie o estetykę ekspozycji w salonie,
• Organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie sklepu.
Oferujemy:
• Zatrudnienie bezpośrednio u Naszego Klienta - 3 miesięczny okres próbny na umowę zlecenie, następnie przejście na umowę o pracę,
• Pracę na pełny lub częściowy etat - praca od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym,
• Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy za sprzedaż,
• Benefity: prywatna opieka medyczna i karta sportowa,
• Możliwość zdobycia doświadczenia w znanej i cenionej marce z branży home & living,
• Szkolenie na początku podjętej współpracy: listopad 2016,
• Dogodną lokalizację pracy: C.H. Arkadia.