Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Zadania:
- Bieżąca bezpośrednia obsługa klientów ubiegających się o kredyt ratalny, weryfikacja zdolności kredytowej, sprzedaż umów kredytowych,
- Wsparcie osób pracujących w zespole,
- Aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym kart kredytowych, ubezpieczeń oraz innych produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych w ofercie Banku,
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
- Budowanie trwałych relacji z klientami,
- Dobór oferty adekwatnej do potrzeb klienta
- Wykształcenia min. średniego, mile widziane Osoby studiujące
- Komunikatywności, sumienności, rzetelności,skrupulatności, odpowiedzialności, obowiązkowości;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Umiejętności prowadzenia rozmowy z Klientem oraz badania potrzeb Klienta;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Dobrej organizacji pracy oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów;
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta
- Pracę na podstawie umowy zlecenie;
- Możliwość połączenie pracy ze studiami,
- Pracę w niepełnym wymiarze godzin,
- Pakiet szkoleń wdrażających,
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji oraz doświadczenia zawodowego;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Wynagrodzenie godzinowe z atrakcyjnym system premiowym uzależnionym od uzyskiwanych wyników.