Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: Nr ref DK/OPL-10/LUB
- Przesyłanie do archiwum korespondencji biurowej (umowy, pisma klientów) według właściwych kategorii z zachowaniem wskazanych procedur;
- Przesyłanie telefonów do serwisu, (pakowanie, zamawianie kuriera, monitorowanie statusu naprawy, informowanie klienta o powrocie sprzętu do salonu)
- Dbanie o standard wystawienniczy (weryfikacja zgodnie z listą kontrolną wystawionych telefonów na wystawie, plakatów, cen sprzętu)
- Uczestniczenie w inwentaryzacji magazynu.
- Wykształcenia min.średnie
- Wysokiej kultury osobistej;
- Dobrej organizacji pracy;
- Uczciwości i rzetelności;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
- Mile widziane osoby uczące się.
- Zatrudnienie w renomowanej firmie na podstawie umowy zlecenia;
- Praca w niepełnym wymiarze godzin;
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji oraz doświadczenia zawodowego;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Pracę w miłej atmosferze.