obszar działania – ¼ Polski (południowo-zachodnia część)
-
Wsparcie techniczne działu sprzedaży poprzez zapewnienie wysokiej jakości standardu obsługi klienta na budowie (szkolenia, instruktaż, doradztwo),
-
Aktywne nawiązywanie kontaktów z grupami docelowymi (firmy wykonawcze), doradztwo i promocja systemowych rozwiązań, będących w ofercie firmy,
-
Prowadzenie praktycznych szkoleń i prezentacji w ramach programów edukacyjnych organizowanych przez firmę, z zastosowania produktów firmy, skierowanych m.in. do uczniów szkół i firm wykonawczych,
-
Udział w targach i szkoleniach (wykonanie wystawek targowych i szkoleniowych),
-
Obsługa reklamacji w podległym regionie,
-
Sprzedaż narzędzi w ramach bieżącej pracy,
-
Monitoring rynku na podległym obszarze,
-
Raportowanie wyników pracy.
-
Wykształcenie średnie z zakresu budownictwa,
-
Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku, np. jako instruktor/majster na budowie,
-
Zaawansowana wiedza na temat zasad murowania z materiałów budowlanych oferowanych przez spółkę (Ytong, Silka, beton komórkowy, umiejętność murowania w tych systemach),
-
Komunikatywność i gotowość do prowadzenia praktycznych szkoleń z zasad murowania dla większej liczby osób (wykonawców, inwestorów, architektów),
-
Umiejętność nawiązywania kontaktów, kształtowania pozytywnych relacji z klientami, planowania i organizowania czasu pracy,
-
Dobra znajomość pakietu MS Office,
-
Kreatywność, odporność na stres,
-
Prawo jazdy kat. B.
-
Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
Możliwość rozwoju zawodowego,
-
Dopasowany pakiet szkoleń zawodowych,
-
Nowoczesne narzędzia pracy,
-
Umowę o pracę (opcjonalnie samozatrudnienie).