Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor sprzedaży i marketingu – projekt greenfield

    ManpowerGroup   Brzeg    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami z branży automotive (elementy do silników elektrycznych i hybrydowych) Opracowanie i wdrożenie kompleksowych strategii sprzedaży i marketingu zgodnie z celami strategicznymi firmy; Analiza trendów rynkowych, konkurencji oraz potrzeb...
  • Digital Marketing Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Pionu Marketingu

Hays Poland
Namysłów
praca stacjonarna
3076 dni temu
Dyrektor Pionu Marketingu
Namysłów
Dyrektor Pionu Marketingu
Namysłów
Nr Ref.: 1066085

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Zespół Sales & Marketing General dla swojego klienta, Browaru Namysłów będącego jednym z najstarszych browarów w Europie, poszukuje obecnie Kandydata na stanowisko Dyrektora Pionu Marketingu.
Zatrudniona osoba wspierać będzie Zarząd poprzez dostarczanie informacji istotnych z punktu widzenia biznesu, w szczególności dotyczących otoczenia zewnętrznego i konkurencji, a zmierzających do wykorzystania nadarzających się okazji i szans rynkowych.

Dyrektor Pionu Marketingu odpowiedzialny będzie za tworzenie i nadzorowanie realizacji polityki i strategii firmy w zakresie marketingu, PR oraz marketingu produktowego. Do zadań zalicza się również - stałą kontrolę realizacji działań marketingowych oraz ich efektywności, ustalanie celów oraz tworzenie i wdrażanie planów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży produktów, kreowania polityki promocyjnej firmy - odpowiedzialność za reklamę, promocję sprzedaży, działania z zakresu public relations, przygotowanie i implementację kampanii wizerunkowych i promocyjnych, monitorowanie i analizę otoczenia zewnętrznego firmy w celu rozwoju nowych produktów oraz maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych. Ponadto, Dyrektor Pionu Marketingu odpowiedzialny będzie za przeprowadzanie analiz oraz niezbędnych badań rynkowych, badanie skuteczności stosowanych narzędzi promocyjnych, kreowanie treści materiałów promocyjnych i informacji prasowych, opracowywanie oraz kontrolę realizacji budżetu marketingowego, przygotowanie raportów marketingowych, cenowych.
Dyrektor Pionu Marketingu ściśle współpracować będzie z innymi komórkami w ramach organizacji oraz z dostawcami zewnętrznymi (agencje reklamowe, PR).

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za 3-osobowy zespół.

Idealny Kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing i zarządzanie), gruntowną wiedzę w zakresie technik, działań i narzędzi marketingowych (budowanie strategii marketingowych, kampanii promocyjnych, badań i analiz rynkowych), zdolności do zarządzania podległym zespołem (określanie planów, celów i zadań oraz ich rozliczanie i motywowanie).

Od Kandydatów oczekujemy 5 lat doświadczenia w dziale marketingu w branży FMCG lub farmaceutycznej, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym. Osoba ta powinna odznaczać się ponadprzeciętnymi umiejętnościami interpersonalnymi (świetna komunikacja, otwartość, zaangażowanie, dynamika, elastyczność, samodzielność, zdolności negocjacyjne), wysoko rozwiniętymi zdolnościami analitycznymi oraz zarządczymi.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Dyrektor sprzedaży i marketingu – projekt greenfield

    ManpowerGroup   Brzeg    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami z branży automotive (elementy do silników elektrycznych i hybrydowych) Opracowanie i wdrożenie kompleksowych strategii sprzedaży i marketingu zgodnie z celami strategicznymi firmy; Analiza trendów rynkowych, konkurencji oraz potrzeb...
  • Digital Marketing Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....