Dyrektor Pionu Marketingu
Namysłów
Dyrektor Pionu Marketingu
Namysłów
Nr Ref.: 1066085
Namysłów
Nr Ref.: 1066085
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Zespół Sales & Marketing General dla swojego klienta, Browaru Namysłów będącego jednym z najstarszych browarów w Europie, poszukuje obecnie Kandydata na stanowisko Dyrektora Pionu Marketingu.
Zatrudniona osoba wspierać będzie Zarząd poprzez dostarczanie informacji istotnych z punktu widzenia biznesu, w szczególności dotyczących otoczenia zewnętrznego i konkurencji, a zmierzających do wykorzystania nadarzających się okazji i szans rynkowych.
Dyrektor Pionu Marketingu odpowiedzialny będzie za tworzenie i nadzorowanie realizacji polityki i strategii firmy w zakresie marketingu, PR oraz marketingu produktowego. Do zadań zalicza się również - stałą kontrolę realizacji działań marketingowych oraz ich efektywności, ustalanie celów oraz tworzenie i wdrażanie planów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży produktów, kreowania polityki promocyjnej firmy - odpowiedzialność za reklamę, promocję sprzedaży, działania z zakresu public relations, przygotowanie i implementację kampanii wizerunkowych i promocyjnych, monitorowanie i analizę otoczenia zewnętrznego firmy w celu rozwoju nowych produktów oraz maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych. Ponadto, Dyrektor Pionu Marketingu odpowiedzialny będzie za przeprowadzanie analiz oraz niezbędnych badań rynkowych, badanie skuteczności stosowanych narzędzi promocyjnych, kreowanie treści materiałów promocyjnych i informacji prasowych, opracowywanie oraz kontrolę realizacji budżetu marketingowego, przygotowanie raportów marketingowych, cenowych.
Dyrektor Pionu Marketingu ściśle współpracować będzie z innymi komórkami w ramach organizacji oraz z dostawcami zewnętrznymi (agencje reklamowe, PR).
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za 3-osobowy zespół.
Idealny Kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing i zarządzanie), gruntowną wiedzę w zakresie technik, działań i narzędzi marketingowych (budowanie strategii marketingowych, kampanii promocyjnych, badań i analiz rynkowych), zdolności do zarządzania podległym zespołem (określanie planów, celów i zadań oraz ich rozliczanie i motywowanie).
Od Kandydatów oczekujemy 5 lat doświadczenia w dziale marketingu w branży FMCG lub farmaceutycznej, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym. Osoba ta powinna odznaczać się ponadprzeciętnymi umiejętnościami interpersonalnymi (świetna komunikacja, otwartość, zaangażowanie, dynamika, elastyczność, samodzielność, zdolności negocjacyjne), wysoko rozwiniętymi zdolnościami analitycznymi oraz zarządczymi.
hays.pl |