- Ogłoszenie nr: 162396
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 sierpnia 2014 r.
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- dyrektor
- w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodyzyjnego i Kartograficznego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Organizuje, nadzoruje i kontroluje pracę w departamencie, w szczególności określa cele i zadania departamentu oraz opracowuje plan pracy jego pracowników.
- Nadzoruje prowadzenie Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym.
- Nadzoruje opracowywanie i wdrażanie technologii i rozwiązań teleinformatycznych służących obsłudze, modernizacji, przetwarzaniu i udostępnianiu danych, informacji i dokumentów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny w celu zapewnienia szerokiego dostępu do danych dla obywateli i przedsiębiorców.
- Koordynuje określanie standardów i wytycznych technicznych dotyczących narzędzi i technik teleinformatycznych wykorzystywanych do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu realizacji polityki Państwa w tym zakresie.
- Nadzoruje opracowanie i wdrażanie technologii teleinformatycznych służących udostępnianiu informacji, danych i dokumentów z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla odbiorców instytucjonalnych, publicznych oraz komercyjnych.
- Koordynuje opracowanie założeń polityki cenowej w zakresie udostępniania danych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia finansowania dla PZGiK.
- Nadzoruje realizację zadań w zakresie budowy, rozwoju, modyfikacji i wdrażania projektu Geoportal 2 oraz utrzymania rezultatów po jego zakończeniu.
- Koordynuje prace w zakresie integracji Systemów Informatycznych GUGiK (SIG).
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
− praca biurowa z wykorzystaniem komputera,
− stanowisko decyzyjne,
− praca w warunkach narażenia na stres,
− wyjazdy służbowe,
− wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem departamentu,
− praca wymagająca dyspozycyjności
− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie geodezyjne i/lub kartograficzne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego ,w tym co najmniej dwuletni na stanowisku kierowniczym lub trzyletni na stanowisku samodzielnym w jednostkach sektora finansów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w jednostkach organizacyjnych realizujących zadania organów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego lub administracji geodezyjnej i kartograficznej,
- znajomość przepisów prawnych i technicznych z dziedziny geodezji i kartografii, infrastruktury informacji przestrzennej i z dziedzin pokrewnych,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” albo zgoda na poddanie się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu,
- umiejętność zarządzania zasobami,
- umiejętność organizacji pracy,
- zorientowanie na osiąganie celów,
- umiejętność skutecznej komunikacji,
- umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność,
- umiejętność prezentacji.
- wykształcenie o kierunku zarządzanie lub informatyczne,
- doświadczenie w zakresie planowania i realizacji projektów w dziedzinie informacji przestrzennej lub geodezji i kartografii,
- doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami współfinansowanymi ze środków UE,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej,
- znajomość problematyki dotyczącej społeczeństwa informacyjnego, e-administracji, budowy, funkcjonowania i zarządzania systemami informacyjnymi,
- umiejętność formułowania wymagań dla systemu prawnego w zakresie związanym z działalnością departamentu.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów