Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
We are currently looking for Candidates for our Client for the following position:
Efficiency Analyst
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: EA/18/07/2016/WRC/RB
Role Summary
- Driving the execution cost savings agenda across the trading desks under his/her scope by creating, modelling and executing on savings strategies that drives the profitability of the firm
- Delivering and implementing saving strategies for a specific product/s and/or region and furnish the business with actionable and value-add reporting
- Maintaining existing and building new relationships with external service providers
- Proactively managing Brokerage, Clearing and Exchange (BC&E) costs across all trading desks globally
- Analyzing commercial impact of new fee schedules including proposals for flow optimization
- Performing detailed and insightful analysis for product spend deep-dives
- Initiating and driving cost saving initiatives and business management directives
- Producing monthly MI (Management Information) to monitor progress of savings initiatives in the BC&E Book of Work, explaining all aspects of the savings models to senior management
- Closely cooperating with other teams
Qualifications
- 1-2 years of professional experience on accounting/reporting position, preferable in a corporate environment
- Very good English - both written and spoken
- Advanced Microsoft Office skills, especially MS Excel
- Higher education degree (preferably in economy or connected to corporate identity)
- Communication skills, attention to details, client-oriented attitude and well-developed organizational skills
We Offer
- Professional development possibilities in a financial area
- Work for a global and multicultural organization
- Permanent contract
- Sport card, private medical care