Ekspert ds. Marketingu i Komunikacji z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- samodzielne prowadzenie złożonych projektów marketingowych, ukierunkowanych na sprzedaż, od generowania pomysłu aż po raport końcowy i rozliczanie efektów,
- bieżąca współpraca ze sprzedażą w zakresie wszelkich aktywności marketingowych mających na celu pozyskanie klienta proaktywne proponowanie rozwiązań, krytyczna ocena prowadzonych działań, optymalizacja i stałe zwiększanie efektywności,
- odpowiedzialność za wybraną linię produktową w zakresie wszelkich aktywności marketingowych, od wpływu na konstrukcję produktu do komunikacji z wykorzystaniem zarówno mediów on-line i off-line,
- przygotowywanie spójnej i perswazyjnej kreacji przeznaczonej do różnych mediów, m.in. TV, Internet, OOH, radio,
- pełna kontrola powstającej komunikacji marketingowej pod kątem pozycjonowania, zgodności z wizerunkiem i wytycznymi marki Nationale-Nederlanden.
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania:
- proaktywnego, kreatywnego, zorientowanego na zmianę i szukającego nowych rozwiązań podejścia do powierzonych zadań,
- nastawienia na wynik sprzedażowy i umiejętności oceny inicjatyw pod kątem efektów sprzedażowych,
- rozumienia roli narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji oraz umiejętności doboru mediów, w zależności od celu biznesowego projektu,
- doświadczenia w prowadzeniu złożonych projektów marketingowych,
- rozumienia zależności miedzy marką a jej wpływem na wyniki sprzedaży,
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne prowadzenie projektów biznesowych z osobami anglojęzycznymi,
- doświadczenia we współpracy z dostawcami, m. in. domem mediowym i agencją kreatywną, umiejętności merytorycznej oceny ich działań.
Co aktywujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- pracę w naszym biurze na Powiślu,
- szeroką ofertę benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, tzw. krótsze piątki, możliwość częściowej pracy zdalnej, kafeterię benefitów np. karta MultiSport, bilety do kina i wiele innych).