Ogłoszenie numer: 1267027, z dnia 2016-09-26
Klient portalu Praca.pl
Instytucja Finansowa o silnej i stabilnej pozycji na rynku międzynarodowym, w tym również w Polsce, w związku z planami rozwoju firmy, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Ekspert ds. Obsługi Klienta Premium
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- praca na dedykowanej bazie klientów,
- pozyskiwanie nowych klientów oraz stała obsługa dotychczasowych,
- negocjowanie warunków kontraktów długoterminowych,
- monitorowanie lokalnego rynku branżowego,
- zarządzanie dokumentacją sprzedaży,
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.
Wymagania
- min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta w branży finansowej,
- umiejętność planowania pracy,
- komunikatywność,
- otwartość,
- zaangażowanie i systematyczność w realizacji celów,
- samodzielność,
- doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane w branży finansowej,
- niekaralność.
Oferujemy
- wynagrodzenie (podstawa 3000zł + premia),
- pracę dla prestiżowej i znanej firmy w biurze sieci własnej,
- dedykowane Call Centre (spotkania umawiane przez telemarketerów),
- przejrzystą ścieżkę kariery,
- pracę z najlepszą kadrą managerską w Polsce,
- kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia w sprzedaży,
- możliwość zdobycia wiedzy w zakresie rynku finansowego i ubezpieczeniowego,
- elastyczne godziny pracy,
- zagraniczne wyjazdy szkoleniowo – motywacyjne,
- współpracę na czas nieokreślony.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.