Zadania:
Utrzymywanie wysokiego poziomu współpracy z dotychczasowymi Klientami a także odpowiedzialność za pozyskiwanie nowych odbiorców
Odpowiedzialność za budowanie rynku poza granicami Polski w zakresie sprzedaży produktów Firmy
Prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami strategicznymi
Realizacja planów sprzedażowych
Inicjowanie nowych kontaktów, budowanie relacji z Klientami w celu budowania stabilnej pozycji marki na rynku zagranicznym
Oczekiwania:
Bardzo dobrej znajomość języka francuskiego
3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Wykształcenie wyższe, techniczne lub ekonomiczne (mile widziane kierunki: handel zagraniczny, marketing, stosunki międzynarodowe, logistyka)
Wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do wyznaczonych celów
Dobra organizacja pracy własnej
Rzetelność, odpowiedzialność
Dojrzałość biznesowa oraz doskonałe umiejętności interpersonalne
Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Konkurencyjne wynagrodzenie (w tym pakiet Multisport)
Wszystkie niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Możliwość rozwoju oraz zdobywania nowej wiedzy w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się Firmie
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.