Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing. Ze względu na fakt, że zatrudniamy już ponad 4000 pracowników, a ciągle mamy duże potrzeby rekrutacyjne, prowadzimy intensywne działania employerbrandingowe – wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Odnosimy w nich sukcesy i zdobywamy nagrody; nasz zespół wygrał m.in. Employer Branding Excellence Awards, Brązowego Spinacza czy Siłę Przyciągania, byliśmy także nominowani w międzynarodowym konkursie Recruitment Marketing Awards.
-
Pracę w fajnym zespole pasjonatów i ekspertów tematyki employerbrandingowej o nieformalnej i przyjaznej atmosferze
-
Autonomię i bardzo duży wpływ na rozwój strategii EB – wyzwania, które jeszcze bardziej rozwiną Twoją employerbrandingową / marketingową pasję
-
Różnorodne projekty – u nas każdy dzień jest inny, nudzie mówimy stanowcze nie! (sprawdź naszego FB i zobacz, ile się dzieje!)
-
Możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji w Polsce, która realizuje projekty EB na najwyższym poziomie
-
Szereg dodatków pozapłacowych (ubezpieczenie, opieka medyczna, zajęcia sportowe – piłka nożna, koszykówka, siatkówka)
-
Bogatą ofertę szkoleniową (zajęcia w klasie, e-learningi, szkolenia zewnętrzne, konferencje)
-
Dodatkowo jesteśmy firmą w Polsce, która ma swoją uznaną korpotrupę teatralną (zobacz film), a nasze programy grantowe zmieniają świat na lepsze – więc jeśli masz duszę społecznika – nie możesz trafić lepiej!
-
Jesteś amatorem dwóch kółek? Z pewnością skorzystasz z zamykanego garażu dla rowerów. Wolisz cztery kółka? Polecamy nasz wewnętrzny program carpoolingowy!
-
Home Office!
-
Koordynacja działań employerbrandingowych nakierowanych na budowanie wizerunku firmy Capgemini na rynku pracy, zgodnie z przyjętą strategią
-
Planowanie, realizacja oraz analiza efektywności projektów EB oraz kampanii marketingowo-rekrutacyjnych online i offline
-
Planowanie, realizacja oraz analiza efektywności wewnętrznych działań employerbrandingowych (eventy, konkursy, specjalne akcje RTM)
-
Inicjowanie nowych projektów wizerunkowo-rekrutacyjnych
-
Współpraca z uczelniami, organizacjami studenckimi oraz partnerami employerbrandingowymi i marketingowymi
-
Przynajmniej 3 lata pracowałeś/aś w dziale employer branding, marketingu lub agencji marketingowej / PR
-
Samodzielnie planowałeś/aś i realizowałeś/aś kampanie employerbrandingowe lub marketingowe
-
Cechuje Cię umiejętność budowania relacji z partnerami, kreatywność, ale też dążenie do osiągania założonych celów
-
Mówisz w języku angielskim przynajmniej na poziomie B2
-
Znasz się na employer brandingu, digital marketingu, PR i potrafisz to udowodnić
-
Wiesz co oznacza PPC, edge rank, SEM, CTR oraz co jest w najnowszym Trend Booku Natalii Hatalskiej, czym jest Mimisbrunnr i jakiego hasztaga użyć, aby Twój post zauważył Michał Sadowski
APLIKUJ TERAZ
Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.