młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
22 godz.
Jakie zadania na Ciebie czekają: nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych; udział w procesie płatności za kupowane usługi i towary; raportowanie finansowe - przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych oraz analiz ad-hoc; analiza danych finansowych, a następnie wyciąganie wniosków i...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Realizacja i monitorowanie realizacji procedur z zakresu procesów zarządzania płynnością finansową oraz zarządzania finansami PGE S.A. i spółek GK PGE Realizacja procesów związanych z pozyskiwaniem przez spółki GK PGE...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola powyższych realizacji oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Spółka "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawie
zatrudni osobę na stanowisko:
Główny Kontroler Ekonomiczny
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
samodzielne prowadzenie analiz występujących w Spółce KM procesów gospodarczych w wymiarze finansowym identyfikacja istotnych zjawisk i odchyleń,
przygotowywanie raportów zarządczych,
opracowywanie analiz,
uczestnictwo w procesach w obszarze finansów we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki KM, w tym: 1. przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu Spółki KM oraz Rady Nadzorczej oraz ich prezentacja, 2. przygotowywanie raportów i analiz dla poszczególnych pionów/obszarów działalności Spółki KM, 3. przeprowadzanie analizy zagadnień oraz formułowanie wniosków i rekomendacji, 4. wsparcie procesu planowania i budżetowania.
Wymagania:
wykształcenie wyższe: rachunkowość lub ekonomia,
min. 3 letnie doświadczenie w zakresie przygotowania analiz finansowych i sporządzania informacji zarządczych na potrzeby organów korporacyjnych,
znajomość oprogramowania MS Office, przede wszystkim biegła znajomość MS Excel,
doświadczenie w zakresie księgowości i/lub finansów,
umiejętność przygotowania i prowadzenia prezentacji,
znajomość ustawy o rachunkowości i Krajowych Standardów Rachunkowości,
umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
22 godz.
Jakie zadania na Ciebie czekają: nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych; udział w procesie płatności za kupowane usługi i towary; raportowanie finansowe - przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych oraz analiz ad-hoc; analiza danych finansowych, a następnie wyciąganie wniosków i...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Realizacja i monitorowanie realizacji procedur z zakresu procesów zarządzania płynnością finansową oraz zarządzania finansami PGE S.A. i spółek GK PGE Realizacja procesów związanych z pozyskiwaniem przez spółki GK PGE...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola powyższych realizacji oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...