- Ogłoszenie nr: 181405
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 maja 2016 r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdwinie
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny księgowy
- do spraw finansowo-kadrowo-księgowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Nadzoru Bud.
ul. Kołobrzeska nr 43
78-300 Świdwin
Miejsce wykonywania pracy:
- Świdwin
- Powiatowy Inspektorat Nadzoru Bud.
ul. Kołobrzeska nr 43
78-300 Świdwin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- samodzielne, kompleksowe prowadzenie rachunkowości i obsługa kadrowa inspektoratu,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- prowadzenie operacji gospodarczych i finansowych zgodnie z planem finansowym,
- kompletne i rzetelne prowadzenie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i o finansach publicznych,
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych z działalnością inspektoratu,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu
praca przy komputerze
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień z zakresu ustawy o rachunkowości,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń oraz pochodnych (składki ZUS, podatki, itp.)
- umiejętność sporządzania dokumentacji rozliczeniowej do ZUS i Urzędu Skarbowego,
- znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, w tym ustawy o służbie cywilnej,
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność obsługi programów „Gratyfikant”, „SJOBeSTi@, „FK2”, „Płatnik” oraz wykonywania przelewów elektronicznie,
- doświadczenie zawodowe w administracji państwowej lub samorządowej,
- znajomość prawa administracyjnego i procedur administracyjnych,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów