- Ogłoszenie nr: 161756
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 lipca 2014 r.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw wsparcia prawnego, opracowań i analiz
- w Biurze Dyrektora Generalnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wsparcie prawne Biura Dyrektora Generalnego, poprzez opracowywanie i opiniowanie projektów aktów wewnętrznych KPRM, szczególnie projektów zarządzeń, decyzji; sporządzanie projektów umów, porozumień; współpraca przy opracowywaniu projektów regulaminu organizacyjnego KPRM, komórek organizacyjnych oraz Biura Dyrektora Generalnego KPRM
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski kierowane do Szefa KPRM przez jednostki administracji rządowej w sprawach dotyczących centralnego zamawiającego, współpraca w tym zakresie z Centrum Usług Wspólnych, koordynacja obiegu wniosków, prowadzenie rejestru wniosków i udzielonych odpowiedzi, przygotowywanie opracowań zbiorczych i analiz w tym zakresie
- Koordynacja realizacji zadań Biura Dyrektora Generalnego przy obsłudze dużych imprez i wydarzeń organizowanych przez KPRM, w tym przygotowywanie harmonogramów i zestawień zbiorczych dot. organizacji, wybieranie wykonawców, przygotowywanie dokumentacji, rozliczanie realizacji usług. Organizacja zwiedzania gmachu Kancelarii oraz oprowadzanie wycieczek
- Przygotowywanie analiz i opracowań w zakresie modyfikacji obowiązujących w KPRM procedur lub w zakresie wprowadzenia nowych. Współpraca z innymi Wydziałami BDG oraz komórkami organizacyjnymi KPRM przy zapewnianiu koordynacji obsługi zadań w zakresie dotyczącym kontroli zarządczej
- Weryfikacja i analizowanie dokumentów finansowo-księgowych oraz wniosków o udzielenie zamówienia wymagających podpisu Dyrektora Generalnego, Dyrektora BDG albo upoważnionej osoby (w tym wniosków, umów, dowodów księgowych finansowanych ze środków UE). Udział w procesie kontroli dokumentów; bieżąca współpraca w tym zakresie z Biurem Budżetowo-Finansowym
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, uczestniczenie w spotkaniach.
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
- oprowadzanie wycieczek po KPRM
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
- zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, umiejętność stosowania prawa w praktyce
- komunikatywność, kreatywność
- znajomość przepisów prawa z zakresu: finansów publicznych, zamówień publicznych, prawa administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, służby cywilnej
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu
- znajomość podstawowych aplikacji biurowych (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, Outlook, PowerPoint)
- umiejętność syntetycznego opisywania zachodzących w administracji procesów
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- znajomość języka roboczego UE na poziomie co najmniej komunikatywnym
- aplikacja radcowska lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- znajomość uregulowań prawnych z zakresu NIK, rachunkowości, kodeksu cywilnego, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość SharePoint
- powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w komórce ds. organizacyjnych lub prawnych
- znajomość języka roboczego UE na poziomie B2
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów