Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. bezpieczeństwa IT

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: wsparciem w tworzeniu wewnętrznych regulacji opartych o normy ISO i wymagania regulatora rynku finansowego w Polsce; udziałem w opiniowaniu projektów w zakresie bezpieczeństwa IT; monitorowaniem działania użytkowników w systemach informatycznych i...
  • Access Management Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    What the day will look like To deliver quality results and support business objectives, Specialists are required to fulfill a wide range of access request types with the highest level of accuracy and within defined service levels. Access Management Specialists must be compliant with Aon’s security...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik ds. Ochrony Systemów Informatycznych Warszawa
Główny Specjalista w Dziale Centrum Certyfikacji Elektronicznej w Departamencie Informatyki

Główny Specjalista w Dziale Centrum Certyfikacji Elektronicznej w Departamencie Informatyki

Centrala NFZ
Warszawa
praca stacjonarna
2375 dni temu

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:

Głównego Specjalisty
w Dziale Centrum Certyfikacji Elektronicznej
w Departamencie Informatyki
DI/17/66
Administrator Systemu


Wymiar etatu: 1 etat

 

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

 

Główne obowiązki:

  • konfiguracja i utrzymanie aplikacji realizującej zadania CA oraz bazy danych obsługujących urząd CA;
  • administracja bazami danych wykorzystywanych w Systemie PKI;
  • administracji systemami operacyjnymi Linux/Unix;
  • nadzór nad procesem archiwizacji zdarzeń Systemu, konfiguracja i nadzór oprogramowania i urządzeń do archiwizacji;
  • konfiguracja i nadzór nad procesem backupu i odtwarzania Systemu;
  • monitorowanie infrastruktury na poziomie oprogramowania i usług w zakresie wydajności, pojemności i dostępności systemu;
  • rozwój narzędzi do monitorowania w w/w zakresie i optymalizacja pracy aplikacji.
  • planowanie rozwoju aplikacji w zakresie nowych usług;
  • tworzenie i utrzymanie dokumentacji procesowej i technicznej wymaganej do utrzymania i rozwoju Systemu (instrukcje operacyjne i plany awaryjne, dokumentacja techniczna);
  • obsługa incydentów i problemów związanych z działaniem aplikacji;
  • prowadzenie stosownych rejestrów realizowanych czynności służbowych;
  • śledzenie rozwoju branży informatycznej w Polsce i na świecie ze szczególnym uwzględnieniem problematyki Baz Danych, PKI oraz systemów i aplikacji wykorzystywanych do realizacji zadań PKI i archiwizacji danych.

 

Wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym lub technicznym

 

Wymagania konieczne:

  • minimum 5-letni staż pracy;
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania aplikacjami i bazami danych;
  • doświadczenie z zakresu zarządzania rozległą infrastrukturą wielowarstwową opartą na systemach operacyjnych LINUX/UNIX, bazach danych i serwerach aplikacyjnych.
  • doświadczenie w administracji i zarządzaniu na poziomie zaawansowanym bazami danych, przynajmniej w jednej z wymienionych: PostgreSQL, MySQL, MSSQL, Oracle, DB2;
  • bardzo dobra znajomość na poziomie administracyjnym (administracja i konfiguracja) systemów Linux – preferowana znajomość dystrybucji: RedHat, CentOS;
  • doświadczenie w zakresie zarządzania środowiskiem o wysokim poziomie dostępności usług. Doświadczenie w zarządzaniu klastrami opartymi o środowisko systemu Linux;
  • umiejętność konfiguracji oraz obsługi systemów do balansowania Pacemaker - Linux High Availability & Clustering;
  • znajomość systemów kopii bezpieczeństwa, preferowany HP Data Protector;
  • znajomość i umiejętność konfiguracji systemów monitoringu, preferowane: cacti, nagios;
  • znajomość zagadnień konfiguracji i utrzymania serwerów proxy, preferowane: Apache, HA Proxy;
  • praktyczna znajomość powłoki (np. BASH) lub innego języka skryptowego, wspomagającego czynności administracyjne;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną;
  • wysoka kultura osobista, silna motywacja do pracy, zaangażowanie oraz dążenie do rozwoju zawodowego;
  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu.

Wymagania pożądane:

  • mile widziane doświadczenie w pracy z oprogramowaniem typu OpenSource w zastosowaniach: serwery WWW, aplikacji i baz danych, serwery DNS.
  • mile widziany Certyfikat w zakresie zarządzania jedną z w/w baz danych na poziomie zaawansowanym

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • podpisane: list motywacyjny i CV;
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających:
    • minimum 5-letni staż pracy;
    • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania aplikacjami i bazami danych;
  • podpisane oświadczenie o treści - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922, z późn. zm.).

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych
    w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadr
    i Szkoleń;
  • formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • lista Kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;
  • Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej;
  • Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Art. 112. 

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1)   świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

2)   właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

3)   członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;

4)   członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

5)   członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września
2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. poz. 1844);

6)   właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;

7)   właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;

8)   posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

9)   członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:

1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;

2) wykonywać działalności gospodarczej.

Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że:

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Niepodanie przez Panią/Pana danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. bezpieczeństwa IT

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: wsparciem w tworzeniu wewnętrznych regulacji opartych o normy ISO i wymagania regulatora rynku finansowego w Polsce; udziałem w opiniowaniu projektów w zakresie bezpieczeństwa IT; monitorowaniem działania użytkowników w systemach informatycznych i...
  • Access Management Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    What the day will look like To deliver quality results and support business objectives, Specialists are required to fulfill a wide range of access request types with the highest level of accuracy and within defined service levels. Access Management Specialists must be compliant with Aon’s security...