Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 5688
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Zakres zadań
- Obsługa poczty elektronicznej wpływającej do KPRM na skrzynkę email DSO, w tym: merytoryczna analiza jej treści, decydowanie o dalszym sposobie postępowania z korespondencją;
- Rozpatrywanie skarg, wniosków, petycji i listów (w tym w jęz. obcym);
- Udzielanie wyjaśnień i informacji interesantom dzwoniącym do Departamentu;
- Bieżące prowadzenie kart analityczno-statystycznych o problematyce i sposobie załatwienia rozpatrywanych spraw oraz opracowywanie informacji o wielkości i tematyce wpływającej korespondencji dla kierownictwa DSO;
- Bieżące elektroniczne rejestrowanie wpływających wiadomości elektronicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej jednego roku doświadczenia zawodowego w obszarze rozpatrywania skarg, wniosków, petycji i listów;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- Umiejętność obsługi oprogramowania MS Office;
- Znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funckjonowania organów administracji publicznej;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi;
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem.