Główny specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 7154
Warunki pracy
Praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcjąW przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Zakres zadań
- Przeprowadzanie kontroli w siedzibach starostów, jako reprezentantów Skarbu Państwa, dotyczących realizacji zadań z zakresu administracji rządowej w sprawach gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym w obszarze prawidłowej gospodarki środkami budżetowymi przeznaczonymi na ww. zadania oraz prawidłowości pozyskiwania dochodów Skarbu Państwa, celem zapewnienia nadzoru wojewody nad prawidłowością wykonywania zadań w tej dziedzinie przez starostów
- Analizowanie, weryfikowanie i opiniowanie zgromadzonych materiałów przez inne Oddziały w trakcie trwania kontroli w siedzibach starostów, dotyczących realizacji zadań z zakresu administracji rządowej w zakresie praw i interesów Skarbu Państwa
- Opiniowanie projektów pism i rozstrzygnięć w zakresie problematyki finansowo-księgowej Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami, ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce, analizy przepisów
- umiejętność argumentowania i negocjacji
- umiejętność pracy na komputerze
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia biegłego rewidenta
- umiejętność pracy w zespole
- analitycznego myślenia
- odporność na stres, praca pod presją czasu
- zdolności interpersonalne, komunikatywność
- prawo jazdy kat. B