Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2632 dni temu
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 7660

Warunki pracy

- praca biurowa jednozmianowa w godzinach od 7:00-18:00;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
- praca w terenie;
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Powyższe stanowisko pracy zlokalizowane są w budynku w centrum miasta, w kamienicy o starym typie zabudowy. Do dwóch wejść zewnętrznych do budynku prowadzą schody – brak jest podjazdów. Wewnętrzne korytarze są dostatecznie szerokie. Na każde piętro można dostać się klatką schodową lub windą. Toalety dostępne są na każdym piętrze, osobne dla kobiet oraz mężczyzn. Nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach.
Na wszystkich piętrach w budynku podłoga jest równa, nie śliska, zachowana
na jednym poziomie, z pewnymi wyjątkami gdzie przy wejściach do pokoju znajduje się próg.
Pomieszczenie biurowe przewidziane na miejsce pracy dla wyżej wymienionego stanowiska, jest przestrzenne, zgodnie z przepisami bhp, do dyspozycji zatrudnionego jest ponad 2m2 powierzchni podłogi oraz 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia. Drzwi prowadzące do każdego z pokoi są szerokie, otwierane standardową klamką. Praca na stanowisku administracyjno – biurowych - to praca umysłowa, biurowa, skierowana głównie na używanie
komputera, co wymaga intensywnego i długotrwałego wysiłku wzrokowego, oraz długotrwałego skupienia uwagi. Z ergonomicznego punktu widzenia jest to praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, co skutkuje dużym obciążeniem statycznym mięśni tułowia i pleców. Wymaga ona niewielkiego wydatkowania energii, gdyż nie angażuje
wielu grup mięśniowych. Niezbędna jest dobra sprawność i koordynacja dłoni.
Wykonując zadania należące do zakresu obowiązków pracownika, pojawia się niekiedy konieczność wykonania pracy poza miejscem pracy, zaś samochody służbowe nie są dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej, placówkami oświatowymi oraz partnerami zagranicznymi w zakresie pomocy socjalnej udzielanej cudzoziemcom będącym pod opieką Departamentu Pomocy Socjalnej
  • współudział w przygotowywaniu i realizacji projektów finansowych ze środków unijnych oraz współpracy z partnerami zagranicznymi
  • przygotowywanie sprawozdań, analiz, danych statystycznych związanych z realizacją pomocy socjalnej dla cudzoziemców
  • koordynacja współpracy z organizacjami pozarządowymi, ze szczególnym uwzględnieniem wspólnych inicjatyw realizowanych we współpracy z Departamentem;
  • udział w przygotowywaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych związanych z zadaniami realizowanymi przez Departament Pomocy Socjalnej
  • udział w spotkaniach z cudzoziemcami związanymi z realizacją ww. zadań oraz w konferencjach, panelach, spotkaniach o charakterze informacyjnym oraz eksperckim związanych z działalnością Departamentu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • znajomość ustawy o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość aktualnej sytuacji migracyjnej/azylowej Polski i Europy
  • umiejętność obsługi komputera, w tym umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość jednego z następujących języków obcych: niemiecki, włoski, ukraiński, arabski, gruziński na poziomie co najmniej B1
  • posiadanie przeszkolenia/kursy z zakresu komunikacji.
 

Podobne oferty